Referat fra generalforsamlingen

1. Valg af dirigent - Anders
  2. Valg af referent - Helle
  3. Formandens beretning fremlægges til godkendelse - godkendes
  4. Regnskab, underskrevet af bestyrelsen og revisor, fremlægges til godkendelse – vi har et overskud på 25.000,- vi kan investere i greb. - Regnskab godkendes. – Anders har sendt ansøgning til DIF til finansiering af autobelays, svardato er den 31.03.2023.
  5. Budget og kontingent for det kommende år fremlægges til godkendelse – der er sat 15.000 af til greb og hallejen stiger med 10kr/time, det giver et overskud på 3700,-
  6. Indkomne forslag – fra medlemmer og bestyrelse – ingen rettidige indkomne indslag. Klubbens adresse er lig formandens, hvilket giver forvirring hos besøgende klatrere, som tropper op på formandens adresse. Adressen er nu lavet om til at være hallens, og hver underafdeling får sit eget dueslag til post. Forslaget kan ikke vedtages i dag, idet det ikke er varslet rettidigt, men kan vedtages på en ekstraordinær generalforsamling.
  7. Valg af formand – i lige år
  8. Valg af økonomiansvarlig – i ulige år – Anders er på valg og accepterer genvalg.
  9. Valg af bestyrelsesmedlemmer max. 2 eller 3 hvert andet år – Jakob er på valg og ønsker ikke genvalg. Mathias genvælges for 2 år fra i år.
  10. Valg af 2 revisorer – Niels Broni og Dan Föh genvælges
  11. Valg af revisor suppleant.

Eventuelt

Helle Madsen, Ryomgård den 21.02.2023